لوییس ماکسیمیانو، دروازه بان لاتزیو، به دلیل لمس توپ در خارج از محوطه جریمه، کارت قرمز دریافت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الکیسیس مک‌آلیستر، خرید جدید لیورپول، در نیمه دوم بازی این تیم مقابل بورنموث اخراج شد تا کار لیورپول برای حفظ برتری‌اش دشوار شود.
ژاوی و رافینیا، سرمربی و ستاره بارسلونا، به دلیل حوادث دیدار بارسا - ختافه که با اخراج هر دوی آنها همراه بود از حضور در دو بازی تیم‌شان محروم شدند.
سجاد شهباززاده در کمال ناباوری در اولین بازی با پیراهن مس رفسنجان کارت قرمز دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد.
اخراج صفا هادی، او را تبدیل به اولین غایب تراکتور در مقابل پرسپولیس کرد.
رحمتی در اولین بازی رسمی خود به عنوان سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران روز بسیار سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشت.
مربیان در لحظات حساسی که تیم‌شان گل می‌زند برای جشن شادی به زمین می‌آیند و من هم همین کار را کردم و نمی‌دانم چرا من باید اخراج می‌شدم؟ چون بازی با پرسپولیس بود؟!
دود فرار ارسلان مطهری و خطای آرش قادری به چشم کاپیتان استقلال رفت تا او از زمین بازی اخراج شود.
توماس توخل، سرمربی بایرن، بعد از کسب پیروزی 4-2 مقابل دورتموند در اولین بازی خود به عنوان سرمربی بایرن گفت باورش نمی‌شده که باواریایی‌ها او را بلافاصله بعد از اخراج ناگلزمان به خدمت بگیرند.
توماس مولر روز گذشته قربانی اخراج زودهنگام دایو اوپامکانو شد و خیلی زود زمین بازی را ترک کرد. یولیان ناگلزمان در پایان بازی گفت که تعویض مولر تصمیم مزخرفی بود.
دایو اوپامکانو، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، در اولین دقایق بازی مقابل مونشن‌گلادباخ اخراج شد و باواریایی‌ها بعد از اخراج او خیلی زود از حریف گل خوردند.
ژوائو فلیکس بدترین شروع ممکن را در چلسی داشت و در اولین بازی خود با پیراهن آبی اخراج شد.
ژوائو فلیکس با اینکه در اولین دیدارش برای چلسی اخراج شد تا شروعی فاجعه‌بار داشته باشد، ولی عملکرد او تا پیش از لحظه اخراج به روایت آمار نشان می‌دهد او برای چلسی درخشان بازی کرده است.
ژوائو فلیکس که بعد از کش و قوس فراوان اتلتیکو را ترک کرد و به چلسی پیوست در اولین بازی خود با پیراهن این تیم اخراج شد تا شروعی کابوس‌وار را در لیگ برتر تجربه کند.
ژوائو فلیکس، ستاره جدید چلسی، در اولین بازی با پیراهن این تیم در دیدار امشب مقابل فولام از بازی اخراج شد.
وینسنت ابوبکر اولین بازیکنی است که پس از زین الدین زیدان در یک بازی جام جهانی هم گل می زند و هم اخراج می شود.
زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، در آستانه بازی فردای تیمش مقابل مراکش گفت در جام جهانی چیزی به اسم بازی ساده وجود ندارد و کرواسی در اولین بازی کار دشواری در پیش خواهد داشت.
سازمان لیگ به دو باشگاه سوپرجام اعلام کرده در صورت اخراج بازیکن یا مربیان دو تیم، فردی که کارت قرمز دریافت کرده نمی‌تواند در بازی بعدی لیگ برتری آن‌ها به زمین برود و این محرومیت در اولین دیدار لیگ برای فرد اخراجی اعمال خواهد شد.
تونی کروس، ستاره رئال مادرید، برای اولین بار در طول دران حرفه‌ای فوتبالش از زمین بازی اخراج شد.
نیمه اول این مسابقه سه صحنه مهم داشت. در اولین صحنه فرشید باقری به دلیل تکل خطرناک و کف پا روی مرتضی پورعلی گنجی باید به صورت مستقیم از زمین اخراج می‌شد که داور فقط به او کارت زرد نشان داد.
شویا ناکاجیما، ستاره ژاپنی آنتالیا اسپور، در اولین بازی خانگی این تیم تنها بعد از دو دقیقه از بازی اخراج شد؛ در حالی که خانواده‌اش برای تماشای بازی او رفته بودند.
اوله گنار سولسشر، سرمربی سابق منچستریونایتد، که به دلیل کسب نتایج ضعیف اخراج شده بود بار دیگر به دنیای مربی‌گری بازگشت و در اولین بازی با تیم جدیدش به پیروزی رسید.
لوییس ماکسیمیانو، دروازه‌بان لاتزیو، به دلیل لمس توپ در خارج از محوطه جریمه، کارت قرمز دریافت کرد.
سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسا، در دیدار امشب مقابل رایو وایه‌کانو با دریافت دو کارت زرد از بازی اخراج شد.
سرمربی ذوب آهن در اولین بازی تیمش مقابل پرسپولیس نمی تواند روی نیمکت بنشیند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ